האור של האומות 49 ישראל אמרה.

האור של האומות
49 ישראל אמרה :

“אתה,
הכפרים חופים רחוקים יותר,
תקשיב לי ולשים לב !
“אניהמשרת נאמן של אלוהים.
הוא קרא את השם שלי
עוד לפני שאני היה קיים כעם.
2 אלוהים עשה את המילים שלי
יהיה חזקה כמו חיצים ,
כחרבות חדות .
אלוהים מגן עליי , אכפת לי,
3ואמרו :
“אתה משרתו הנאמן שלי ;
בזכותך אני אדאג לפרסם את כוח שלי. “
4 “אבל אמרתי לעצמי :
“אני עמלתי לשווא ;
אני שמרתי אין כוח
ואני לא השגתי שום דבר . “
למעשה, מה שאני עושה
הוא באמצעותכוחו של אלוהים ,
וכמו שהוא הכין את הפרס שלי .
אלוהים יצר אותי במאי
לפני לידה
עבוריהיה משרתו הנאמן ,
ותמיד היו מאוחדת.
לאלוהים, אני שווההרבה ;
אז הוא נותן לי כוח “.
6 אלוהים אמרלמשרתו הנאמן :

“שלחתי
כדי שתוכלו לאסוף את שבט ישראל
ואחזור למולדתו.
אפילו זה קצת יותר מדי בשבילך.
אז אתה
כאור לגויים ,
ואני אביא את הישועה
בכל פינה בעולם . “
הבטחה של אלוהיםלעימו

7 אלוהים,המושיעוקדוש של ישראל, אמרו לאנשים :

” ישראל,
יש לך כבר תיעב
ושנא על ידי אנשים אחרים ,
ועכשיועבד של רודנים אלה .
שים לב למילים שלי :
“אני אלוהים היחיד שלך ;
כאשרהמלכיםונסיכים
של עמים אחרים רואים אותך,
יהיה השתחוות לפניך .
” אני בחרתי
ואני אשמור את ההבטחה הזאת ! ‘ “
שיקום של ישראל

8 אלוהים אמרלבני ישראל :

” כשהגיע זמן
להראות הנדיבות שלי,
הייתי נחמד אליך;
כאשר הם זקוקים לישועה,
נתתי להם את חופש.
אני אוכשר
ברכה לאנשים אחרים.
אז אתה בני ישראל ,
תחזור לכבוש את האדמות
הרסו את אויביו ,
ולבנות מחדש את המדינה .
9 אתה תגיד לי אסירים :
” להישאר חופשי ! “
ומי שחי בחושך :
“צא אל האור ! “
השמחה לחזור למולדתם

” תוכל למצוא מרעה טוב
לאורך כל הכבישים ,
ובכל מדבר גבעה
יש הזנת בעלי חיים .
10 הם לא יהיה רעבים או צמאים ;
ולא טרח על ידי השמשוהחום,
בגלל שאני אוהב אותם ולהדריך אותם ,
ואקח אותך למקורות מים.
11 אני ייפתחנתיב
דרך הרים
ואני אלך דרךרגיל.
12 אתה , בני ישראל ,
באו ממרחקים ,
מכל קצותהעולם.
13 “גן עדן, לצעוק משמחה !
כדור הארץ, לשמוח בהרבה !
הרים , צעקות שיגור של שמחה !
בשבילי,רק אלוהים ,
נחמה לעם שלי
ויש לי חמלה לעניים “.
הבנייה מחדש של ירושלים

14 אנשים של ירושלים , אמרו :

” אלוהים נתן לי ,
אלוהים שלי כבר שכח אותי. “
15 אבל אלוהים אמר :

” ירושלים,
יכולהאולי אמא ? תשכח
או להפסיק לאהוב את הילד שלך?
ואף על פי שהיא עלולה לשכוח ,
אני לא אשכח אותך.
16 אני אקח נרשם
כמו קעקוע על ידי שלי ,
יש לי תמיד להציג את הקירות שלך .
17 “הם עברו המשחתות שלך ;
אם נהרס במהירות,
מהר יותר תוכל להיבנות מחדש .
18 הרימו את עיניך
ונסתכל סביבך ,
לאסוף את כל ישראל
ופונה אליך .
אנירק אלוהים ,
ואני נשבע בחיי
כל האנשים שלך
כמו קישוטים שלכלה.
19 “אתה , ירושלים היו לעיי חורבות ,
אבל הייתה שם
הרסתי לך.
עכשיו יש הרבה אנשים
המדינה שתהיה קטנה.
20 הילדים שנולדו במהלך השכול שלך
אתה אומר באוזניך:
” מדינה זו היא קטנה מדי
עבור כולנו “.
21 “אתה , ירושלים,
אומר כאם :
“מי נתן לי כל כך הרבה ילדים ?
לא יכולתי ללדת ילדים או שיש להם;
אני נשארתי לבדי ,
ננטש לחלוטין.
מי גדל את הילדים שלי אלה ?
מאיפה הם באים ? “
22 ” אני אתן לימנת העמים
להביא בזרועות
בניךובנותיך.
23 המלכים יהיו ההורים המאמצים שלך
ונסיכות של האחיות שלך.
הם כורעים ברך לפניך
ולהכיר
שלא מתביישים
תאמינו לי,
ושאנירק אלוהים .
” לא ניתן להסיר 24לוחם
מה שהוא צבר בלחימה ;
שבוי המלחמה
לא יכול לברוחרודן.
25 אבל אני,אלוהים אחד ,
מצהיר כיהקרבוהרודן
להסיר אותם את מה שהם כבשו .
לך אני אומר לבני ישראל
אני נחסוך את בניך ובנותיך
ידיהם של אויביהם.
26 אני אעשה את המדכאים שלך
לאכול את הבשר שלהם
ולהשתכר בדם שלך.
אז כל מה שהאנושות לא תדע
אנירק אלוהים ,
אניהבורא יתברך ,
ישראלואל סלבדור. “

Image

Image

Image

Image

Image

נבואה.
נביא ה ‘ , תרזת אקינו .

Leave a Reply

